10/27/2011

我終於都食到大閘蟹啦!!!

今日長征上野只是為了個「食」字。帶同阿C一起去,佢一去到上野個地庫食品街時就話要走,因為污糟喎。Who cares!

我每次去到都是用 super 「唔鹹唔淡」的普通話同佢地溝通。點解我啲普通華咁屎嘅, 唉~~~。

同嗰大陸佬糾纏很久,終於用了6000円買了3隻6兩,5隻3兩,佢話送1隻4兩同埋1隻3兩我喎, 信佢吖~



嗰個上野地庫食品街簡直就好似深圳咁,一定要講價。明明標價喺2500円1隻6兩嘅,我一掉頭話唔買就即刻減一半! 分明揾人笨!

 Anyway..... 啲大閘蟹細細隻都幾好膏嫁。


每馮呢嗰時候,我都會曬啲紫蘇葉。一為食蟹,二為做藥。明天,我又要曬過啦,因為已經用完lu~~~


嗰啲細蟹仔就拆肉起膏,大嗰啲就用來蒸來食。


蒸好啦!!!  阿C已經等唔切,嚷着"legs please", "yellow please" (=蟹黃)・・・・ 死咪!


Chok chok chok, 我一個人拆晒3隻比佢地同我自己食,好滿足啊~~~~~

蟹膏雖然少啲,但也很豐腴吖,我好滿意嫁喇~~~


飯後甜品喺「桂花薑茶」 and 我自製的「中山栗渋皮甘煮」。

超滿足! 連今晚教阿A讀書時心情都勁靚,無「蠻薑」!哈哈哈~~~

No comments:

Post a Comment