11/13/2011

大閘蟹 - 下集: 之仿「禿黃油」記。

上回提到我終於都買到大閘蟹,跟住,我就生拆蟹黃,然後我又張D蟹黃如何處置呢?


答案是;・・・・

有一日喺網上游來游去時,無意間「忠」咗入去 "Bon Appétit by Dorothy Ma"嗰 blog 到,見到文華廳嗰「禿黃油撈飯」,單叫每位要大「洋」HKD$168!!!!! 嘩!嘩!嘩! 真係睇到眼都「凸」埋。
對於我這個貧窮小 Tokyo C9 來講,第一,我從未踏入過高檔名店「文華廳」之外,  第二, 我相信我唔捨得比$168「蚊」去食一碗細細的 「禿黃油撈飯」。Typical C9 心理,唔抵 mah!

又想食,又無 "$$$" 的時候,又是這個 「無知C9」 亂咁來的時候了!

「無知 Tokyo C9」 X 「無喱頭」 = 亂離的五三五四 「禿黃油撈飯」 食譜!!! 哈!哈!哈!

1. 先拆蟹膏(4兩重的蟹乸2隻,公2隻).
2. 用薑汁酒蒸熟蟹膏.
3. 然後用薑葱起鑊,爆香肥豬肉,加蟹膏,撰酒,加上湯餵,加鹽調味,搞點!

用薑汁酒蒸熟蟹膏.
然後用薑葱起鑊,爆肥豬肉,加蟹膏,撰酒,加上湯餵,加鹽調味

相信這盒 Zip Lock Box 的禿黃油都可以食到 10 - 15 碗仔禿黃油撈飯嘅.
食了一口之後,即刻要收蓋!
 簡直喺慢性膽固醇毒藥! 又要食,又怕死就喺我「哩亭人」喇!

都喺同朋友一起分享好啲。等今個月的「為食會」時同朋友仔一齊分享吧。 上個月我煮咗哩幾味,今個月我又煮咩嘢好呢?



No comments:

Post a Comment